تاثیر سئو بر بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت

با ورود اینترنت و فضای مجازی به دنیای واقعی و پیوستن هر روزه افراد به این کارناوال، طراحی سایت به یکی از بزرگترین و موثر ترین و رایج ترین بازاریابی های اینترنتی تبدیل گشته است.
طراحی سایت یکی از بهترین و کارآمدترین روش های تبلیغات کسب و کار می باشد.
اما چه عواملی به موفقیت وب سایت شما منجر خواهد شد؟
ظاهر زیبا و کاربرپسند، دسترسی آسان، سرعت بارگذاری بالا، سئو قدرتمند، به روز رسانی وب سایت، دریافت ورودی از گوگل و... همه اینها منجر به موفقیت وب سایت شما خواهد شد.
اگر شما به فکر طراحی سایت برای تبلیغات و معرفی وب سایت خود هستید بهتر است تمامی معیارها و استاندارهایی که موفقیت سایت شما را تضمین می کند دنبال کنید تا تاثیر موثر آن را نظاره گر باشید.

گرفتن ورودی از گوگل به پیشرفت سئو سایت کمک شایانی خواهد کرد. که گرفتن ورودی از طریق موتورهای جستجو نیازمند ارتقا سئو و بهینه سازی وب سایت دارد. هر روزه با افزایش سخت گیری های گوگل سئو نیز سخت تر و دشوار تر می شود.
رقبا نیز در همه جا هستند.
باید گفت طراحی وب سایت بدون کارکردن بر روی سئو و ارتقای آن نصف مسیر موفقیت است. 

سئو Search Engine Optimization :
همانطور که از نام این عبارت مشخص است، مفهوم بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را می رساند.
برای تعریف بهتر می توان گفت شما قصد دارید با کلمه ای خاص در صفحه اول گوگل و یا حتی در رتبه های اولیه گوگل قرار بگیرید.
برای مثال شما در زمینه ی طراحی سایت در کرج فعالیت دارید و قصد دارید تا با کلمه طراحی سایت کرج در رتبه اول گوگل قرار بگیرید. پیش از همه باید گفت که این کار بسیار سختی است.
جهت نیل به این هدف از سئو کمک می گیرند.
گوگل جایگاه و رتبه اول خود را به هر سایتی نمی دهد پس باید وب سایت شما از هر لحاظ قدرتمند باشد تا بتواند رتبه اول را از آن خود کند.

این همه فعالیت جهت کسب رتبه های اولیه ی گوگل چه لطفی دارد؟
گوگل یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین فضاهای مجازی است که به وسیله ی آن می توان بازاریابی کرد و کسب و کار را گسترش داد. یکی از عمده مواردی که در بازاریابی اینترنتی موثر است دانش و علم سئو است.
اگر شما با علم طراحی سایت و سئو آشنایی داشته باشید به راحتی خواهید فهمید که به چه میزان سئو کار سختی است.

فواید سئو در بازاریابی:
•    فروش و کسب درآمد و همچنین معرفی و ارائه خدمات به عنوان اولین برند
•    جذب مشتری در سراسر کشور و نه محدود به منطقه جغرافیایی خاص
•    حذف تبلیغات کاغذی که امروزه کمتر مورد توجه قرار می گیرند
•    صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های صرف تبلیغات
•    امکان ابجاد تعامل و ارتباط با مخاطب
•    جلب اعتماد کاربر

از آنجایی که با همه گیر شدن اینترنت و ورود دنیای مجازی به دنیای واقعی بسیاری از افراد جهت رفع نیاز های خود و دستیابی به خواسته های خود به صفحات وب مراجعه کرده و آن را مرجع رفع بسیاری از نیازهای خود می دانند.